4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Terima Anugerah dari Jurnal Perniagaan Pemakanan (NBJ)

11:57 AM

4Life Receives Award from Nutrition Business Journal (NBJ)

4Life Penerima Philanthropy Award 2013 dari Jurnal Perniagaan Pemakanan (NBJ)

4Life Transfer Factor - Salt Lake City, Utah (15 Januari 2014) : Hari ini, Nutrition Business Journal (NBJ) menamakan 4Life sebagai penerima Anugerah Kedermawanan (Philanthropy Award) yang berprestij untuk tahun 2013.

Pemimpin perniagaan yang paling perlu diberi perhatian dalam industri nutrisi tahun 2013 telah diumumkan dalam terbitan Anugerah Pencapaian Perniagaan tahunan Pemakanan Jurnal Perniagaan ini. Penerima anugerah NBJ akan diberi penghormatan semasa Sidang Kemuncak NBJ tahunan ke-17 pada musim panas ini.

"4Life mendapat anugerah kedermawanan atas usaha perlindungan dan pendidikan global, bersama-sama dengan program untuk menyediakan tiga juta makanan didermakan untuk memerangi kelaparan di 10 negara di seluruh dunia," kata Perhubungan Media, Amy Summers dalam siaran akhbar NBJ ini.

Pengarah Perkhidmatan 4Life, Tracie Kay: "Ini adalah satu penghormatan besar dan mengiktiraf komitmen yang telah dibuat berterusan oleh pengedar 4Life di seluruh dunia kepada usaha-usaha perkhidmatan kami."

Program Foundation 4Life dan 4Life Fortify telah dipilih untuk menerima Anugerah Kedermawanan (Philanthropy Award) NBJ ini daripada lebih 300 penyertaan.

Jurnal Perniagaan Pemakanan dihasilkan oleh Harapan Baru Media Asli (satu bahagian Penton Media), dan bekalan data yang berwibawa dan analisis kepada pemimpin-pemimpin dan pembuat keputusan dalam perniagaan pemakanan.

"Ini adalah cara terbaik untuk memulakan tahun baru ini," kata Presiden Steve Tew. "Anugerah ini adalah simbolik kepada komitmen untuk perkhidmatan oleh Pengasas David dan Bianca Lisonbee yang melancarkan 4Life pada tahun 1998. Bagi pihak keseluruhan pasukan korporat 4Life, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada hakim-hakim untuk mengiktiraf usaha syarikat di kalangan banyak kerja yang baik dalam industri pemakanan. Saya juga menyampaikan penghargaan saya untuk usaha dermawan dan komitmen pengedar 4Life di seluruh dunia. "

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas melalui sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »