4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2015

1:26 PM
foto Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2015
Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2015

Produk 4Life Transfer Factor di PDR 2015

4Life Transfer Factor Malaysia - Salt Lake City, Utah (February 10, 2015) Untuk tahun ke-11, produk-produk 4Life Transfer Factor disenaraikan di dalam Physicians’ Desk Reference (PDR).

Dalam PDR edisi 2015 ini, disediakan informasi produk yang mendalam mengenai 4Life Transfer Factor® Tri-Factor® Formula serta penjelasan secara teknikal mengenai produk Tri-Factor Formula. Selain itu, sinopsis beberapa penelitian sains dari produk-produk 4Life juga disediakan di dalam penerbitan kali ini. Edisi tahun ini juga memasukkan gambar produk 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula.

"Kami amat gembira untuk sekali lagi dimasukkan ke dalam penerbitan yang berprestij ini," kata Naib Presiden Pemasaran dan Pembangunan Produk Chad Renshaw. "The PDR adalah antara sumber yang paling berasas dalam komuniti perubatan. Ia diedarkan kepada 500,000 profesional kesihatan di seluruh Amerika Syarikat. Dengan penyenaraian produk 4Life didalam PDR ini menyediakan pengedar dengan kredibiliti yang tiada tandingan ketika menyampaikan produk kepada pelanggan."

Dengan sembilan paten di seluruh dunia dan berpuluh-puluh lagi yang belum selesai, Pasukan Kajian Pembangunan, dan input saintifik daripada Lembaga Penasihat Sains Kesihatan, komitmen 4Life untuk memindahkan sains adalah faktor yang sukar ditandingi.

Pengarah Perkhidmatan Maklumat Kesihatan Brent Vaughan, PhD: "Penyenaraian PDR menguatkan lagi kredibiliti saintifik kami dan memberi kuasa kepada pengedar dengan alat yang berharga untuk berkongsi produk 4Life."

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas menerusi sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »