4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Foundation 4Life – Deepavali Celebration

3:01 PM
foto Foundation 4Life – We Need A Safe Ride
Foundation 4Life – We Need A Safe Ride

Foundation4Life - Kami Memerlukan Perjalanan Yang Selamat

4Life Transfer Factor Malaysia - Membiayai Sebuah Van Penumpang Untuk Anak-Anak.

Pusat Jagaan Anak-Anak Yatim, Fakir Miskin Penyayang, Nur Iman Kuala Lumpur amat memerlukan sebuah van penumpang. Van berusia 19 tahun yang sedia ada untuk penghantaran anak-anak ke sekolah telah berada dalam keadaan usang. Hulurkanlah bantuan anda bermula hari ini dengan menderma kepada mereka. Sumbangan anda akan memberi kesan yang mendalam kepada kehidupan anak-anak ini. Sila berurusan dengan staf kaunter kami di mana-mana pejabat 4Life untuk urusan derma.

Sumbangan boleh diberi dalam bentuk Derma wang tunai, baucar petrol atau kad petrol.

Foundation4Life - Building a Legacy of Service.

**Untuk maklumat dan paparan lebih jelas, sila klik Foundation 4Life – We Need A Safe Ride

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »