4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Kenapa Detoks?

12:23 AM
foto Kenapa Detoks? (1)

Kenapa Detoks?

4Life Transfer Factor Malaysia - Ayuh hadiri ceramah kesihatan, Kenapa Detoks? yang akan berlangsung pada Khamis, 25 Ogos 2016 dari 8.00pm - 9.30pm bertempat di Pejabat 4Life Johor Bahru. Cabutan Bertuah Pembelian Onsite menawarkan hadiah yang lumayan!

foto Kenapa Detoks? (2)

Terma dan Syarat :

1) Pembelian mesti dibuat dalam satu resit.
2) Resit mesti bertarikh antara 1 Ogos 2016 hingga 25 ogos 2016 dan LP hanya sah untuk tempoh bonus bulan semasa SAHAJA.
3) Tidak termasuk pembelian LPC.
4) Setiap pemenang berhak menerima satu (1) hadiah sahaja. Pemenang harus berumur 18 tahun dan ke atas dan hadir untuk menerima hadiah beliau. Semua hadiah tidak boleh ditukar milik, dipulangkan atau ditukar dengan wang tunai, produk atau hadiah-hadiah cabutan yang lain.
5) 4Life tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan kupon cabutan. Penggantian kupon cabutan yang hilang tidak akan dilayan.
6) 4Life tidak akan bertanggungjawab ke atas jaminan atau sebarang kerosakan hadiah.
7) 4Life berhak untuk menukar, mengubah, mengolah atau menamatkan mana-mana Terma dan Syarat diatas tanpa sebarang notis.

**Untuk maklumat dan paparan lebih jelas, sila klik :
1) Kenapa Detoks? (1)
2) Kenapa Detoks? (2)

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »