4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Apa Itu Transfer Factor TF

7:51 PM
foto Apa Itu Transfer Factor TF

Soalan lazim mengenai Transfer Factor 4Life ®


Apakah faktor-faktor pemindahan?
4Life Research Transfer Factor Malaysia - Tidak seperti makanan tambahan biasa anda mencari di setiap kedai makanan kesihatan, transfer factor tidak vitamin, mineral, atau herba (bahan yang menambah nutrien kepada badan anda). Sebaliknya, mereka molekul yang memindahkan memori imun dan pengetahuan dari satu entiti kepada yang lain, dan merupakan sebahagian daripada pendekatan pecah tanah untuk sokongan sistem imun.

Apakah kajian telah dilakukan ke atas transfer factor?
Dalam dekad sejak kerja-kerja perintis Dr. Lawrence pada transfer factor, penyelidik dan institusi telah membelanjakan kira-kira $ 40.000.000 mengkaji faktor pemindahan dan telah menerbitkan beratus-ratus kertas kerja saintifik mendokumenkan cara di mana mereka memberi kesan sistem imun.

Satu kajian bebas melaporkan bahawa 4Life Transfer Factor ® Tri-Factor ® Formula dan 4Life ® Transfer Factor Plus ® Tri-Factor ® Formula meningkatkan aktiviti sel pembunuh semula jadi sehingga 283% dan 437%. * 1

Bila transfer factor ditemui?
Dr. H. Sherwood LawrencePada tahun 1949, Dr. H. Sherwood Lawrence, seorang immunologist Universiti New York, menentukan bahawa tindak balas sistem imun boleh dipindahkan dari penderma kepada penerima melalui ekstrak sel darah putih. Beliau membuat kesimpulan bahawa ekstrak ini mengandungi "faktor" yang boleh memindahkan maklumat imuniti penderma kepada penerima. Dr. Lawrence kemudiannya terkenal sebagai "faktor pemindahan." Istilah

Pada tahun 1998, 4Life ® Pengasas David dan Bianca Lisonbee dilesenkan paten untuk mengekstrak transfer factor dari kolostrum lembu. Pengenalan 4Life Transfer Factor ® Classic membuka pintu kepada satu kategori baru produk sokongan sistem imun. Komitmen 4Life untuk memindahkan penyelidikan faktor telah beransur-ansur menaikkan standard untuk zaman moden sistem imun suplemen.


Beli Sekarang

Bagaimanakah 4Life Transfer Factor menyokong sistem imun?
Transfer factor adalah sebahagian daripada molekul yang paling unik dalam badan anda. Mereka membawa mesej penting kepada sel-sel imun. Transfer factor membantu sistem imun untuk :

1) Mengenali. Transfer factor membantu sel-sel imun dengan cepat mengenal pasti ancaman menyerang.
2) Membalas. Transfer factor membantu mempercepatkan tindak balas sistem imun dengan ancaman yang berpotensi selepas ia telah dikenal pasti.
3) Ingat. Transfer factor menghulurkan bantuan dalam mengingati solek tertentu daripada ancaman pertemuan sistem imun anda, jadi masa depan ia dihadapi, badan anda tahu dengan tepat apa yang ia dan bagaimana untuk memerangi ia. *

Bagaimana 4Life Transfer Factor yang berbeza dari produk lain?
Hari ini, hampir semua produk sistem imun di pasaran (vitamin, mineral, dan herba) mempunyai satu persamaan: mereka menyediakan pemakanan sementara. Walau bagaimanapun, penyelesaian jangka panjang terbaik, seimbang tindak balas sistem imun yang aktif adalah maklumat. 4Life Transfer Factor berfungsi dengan sistem imun badan anda dengan cara yang unik. Ia mengajar sistem imun anda untuk mengenali, menjawab, dan ingat penceroboh yang berpotensi. * Mencari melebihi pemakanan mudah untuk menyediakan maklumat penting adalah satu anjakan paradigma yang mendalam, dan hanya 4Life produk Transfer Factor leverage pendekatan inovatif ini.

Bagaimana 4Life Transfer Factor boleh menyokong tahap tenaga yang sihat?
4Life Transfer Factor menyokong tahap tenaga yang sihat dengan menggalakkan keberkesanan sistem imun anda. * Apabila sistem imun anda berfungsi seperti yang sepatutnya, anda mempunyai banyak tenaga untuk melakukan perkara yang anda suka. Plus, lebih banyak tenaga yang anda ada, tubuh lebih cepat anda bertindak balas kepada ancaman baru.

Jika saya makan makanan yang sihat, mengapa perlu saya Transfer Factor 4Life?
Makanan yang sihat menyediakan badan anda dengan nutrien penting yang memberi kekuatan. Sel-sel imun memerlukan nutrisi ini, tetapi mereka juga memerlukan pendidikan. 4Life Transfer Factor menyediakan maklumat untuk membantu sel-sel imun tahu bagaimana untuk menjaga sistem imun anda berjalan pada prestasi puncak. *

Dari manakah 4Life Transfer Factor datang?
Alam telah disempurnakan satu cara untuk membantu menjaga muda yang sihat. Seorang ibu pas pada penting imun pengetahuan (dikumpulkan dari pengalaman sendiri) dalam hari-hari kritikal pertama kehidupan. Mamalia menyampaikan maklumat ini melalui susu pertama ibu, atau kolostrum, manakala haiwan lain memberikan maklumat melalui kuning telur. Transfer factor dan molekul nanofraction adalah komponen penting dalam pendidikan ini, yang bertindak sebagai makanan tambahan pertama alam semula jadi.

Ayam dan lembu tinggal di luar, mendedahkan mereka kepada pelbagai kuman, yang sistem imun mereka mesti berusaha untuk kekal sihat. Transfer factor dan molekul nanofraction boleh diambil dengan selamat dipindahkan kepada manusia, membuat kolostrum lembu dan telur ayam kuning sumber yang sangat baik untuk sokongan sistem imun.

Apakah Transferceutical® Sains?
Transferceutical Sains merangkumi penyelidikan dan pembangunan produk yang mendidik sistem imun untuk mengenali, menjawab, dan ingat ancaman yang berpotensi. 4Life Research ® mempelopori Transferceutical Sains dan produk yang menggunakan teknologi ini.

Apakah NanoFactor®?
NanoFactor adalah ekstrak eksklusif 4Life nano ditapis kolostrum lembu.

Apakah Tri-Factor® Formula?
4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula membantu kira-kira dan menyokong sistem imun. * Ia mengandungi bahan-bahan yang dihasilkan oleh sistem imun, untuk sistem imun.

Saya tidak suka menelan kapsul. Bagaimana lagi saya boleh mengambil Transfer Factor 4Life?
4Life Transfer Factor datang dalam pelbagai sistem penghantaran untuk membuat setiap hari sokongan sistem imun mudah. Mana-mana kaedah suplemen anda lebih suka, 4Life mempunyai produk untuk anda. semburan 4Life, makanan tambahan cecair, gel, pek serbuk, tablet kunyah, kapsul, dan produk topikal menggabungkan bahan-bahan semula jadi dengan dipatenkan 4Life teknologi Transfer Factor.

Adakah 4Life mempunyai paten untuk produk Transfer Factor mereka?
Ya. Proses pengekstrakan untuk transfer factor dari kuning telur ayam dilindungi oleh US Patent 6.468.534. teknik gabungan eksklusif untuk transfer factor dari kolostrum lembu dan kuning telur ayam dilindungi oleh US Patent 6.866.868.

Bagaimana saya boleh mengetahui lebih lanjut mengenai Transfer Factor 4Life?
Explore 4life.com untuk mencari faedah, testimonial, dan satu cara untuk membeli produk 4Life Transfer Factor. Anda juga boleh bercakap dengan orang yang disebut anda untuk 4Life untuk mengetahui lebih lanjut.

Bagaimana saya boleh berkongsi 4Life produk Transfer Factor dengan orang lain?
4Life menawarkan peluang perniagaan itu hanya sebagai ganjaran sebagai produk inovatif.


MENJADI PENGEDAR

* Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Keputusan 1Test diperolehi daripada, eksperimen dalam vitro tidak diterbitkan bebas yang dijalankan di Akademi Sains Rusia Perubatan, dalam Kashirskoe Shosse, Rusia. Rawak dan dikawal dalam kajian vitro dinilai kesan Transfer Factor 4Life ® Classic, 4Life Transfer Factor ® Tri-Factor ® Formula, atau 4Life ® Transfer Factor Plus ®

Tri-Factor ® Formula, berbanding kawalan positif (Interleukin-2, atau IL-2) pada aktiviti sel NK dan keberkesanan dalam memusnahkan sel-sel merosakkan. Darah dikumpulkan dari sukarelawan yang sihat dan kemudian dieram selama sehingga 48 jam. (RUJUKAN:. Kisielevsky MV & Khalturina EO pemerhatian Unpublished)


Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »