4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Notis Perubahan Harga 4Life Malaysia

3:08 PM
foto Notice Of Price Change 4Life Malaysia

Notis Perubahan Harga 4Life Malaysia

4Life Transfer Factor Malaysia - Kepada Para Pengedar & Pelanggan Utama 4Life®,

Sepanjang sejarah 4Life®, kami sentiasa berbangga dalam menyediakan produk yang berkesan dengan kualiti yang terbaik pada harga yang berpatutan. Jarang berlaku kenaikan harga pada produk 4Life dan kenaikan harga terakhir secara umum adalah lebih daripada enam tahun yang lalu. Seperti yang anda sedia maklum dalam perbelanjaan isi rumah anda sendiri, kos telah meningkat dengan ketara dalam pelbagai aspek sejak beberapa tahun ini. Begitu juga dengan 4Life, kami telah mengalami peningkatan harga untuk bahan-bahan mentah, pekerja, perbelanjaan umum dan barangan serta perkhidmatan lain.

Walaupun kami telah menyerapkan kos-kos tersebut sebelum ini, ia telah menjadi keperluan untuk menaikkan harga produk lebih kurang RM5 pada kebanyakan produk kami. Sila ambil perhatian bahawa harga produk yang diumumkan di Konvensyen Antarabangsa 2015 & 2016 tidak berubah. Kami membuat kenaikan harga ini seminimum yang mungkin, di samping mengekalkan standard kualiti kami yang tinggi. Seperti yang anda tahu, manfaat Loyalty Program 4Life jauh lebih banyak berbanding kesan kenaikan harga ini. Saya yakin kita akan terus menikmati nilai hebat produk 4Life untuk tahun-tahun yang akan datang.

Kami sedang menunggu kelulusan Kerajaan Malaysia untuk kenaikan harga ini dan dijangka akan berkuatkuasa pada awal bulan April 2017. Harga pesanan Loyalty Program akan diselaraskan secara automatik. Saya menghargai semua yang anda lakukan untuk berkongsi produk 4Life yang luar biasa ini dengan orang ramai di seluruh dunia. Jika anda mempunyai sebarang soalan atau kebimbangan, sila hubungi Khidmat Pelanggan di 03-76296800 atau malaysiacs@4life.com

Ikhlas,
Steve Tew
Presiden & CEO

**Untuk maklumat dan paparan lebih jelas, sila klik :
1) Notis Perubahan Harga 4Life Malaysia | Transfer Factor

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »