4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Testimoni 4Life Transfer Factor

6:59 PM
foto Testimoni 4Life Transfer Factor

Testimoni 4Life Transfer Factor

4lifegroup.blogspot.com -

4.13 TUNTUTAN PRODUK
Tiada tuntutan mengenai apa-apa produk yang ditawarkan oleh forlife yang boleh dibuat melainkan yang terkandung dalam penerangan rasmi dari forlife. Secara khususnya, tiada Pengedar boleh membuat apa-apa tuntutan tentang produk forlife berguna dalam penyembuhan, rawatan, diagnosis, pengurangan atau pencegahan apa-apa penyakit. Kenyataan-kenyataan tersebut boleh dianggap sebagai tuntutan perubatan atau ubat.

Semua Pengedar 4Life adalah dilarang daripada membuat sebarang dakwaan perubatan. Perbuatan ini melanggar peraturan dan tatacara (yang tersenarai dalam Polisi 4.13 di atas) dan tindakan disiplin akan diambil ke atas mereka yang melanggar peraturan dan tatacara ini.

foto 4Life Product Claims
4Life Product Claims

foto KKM Medical Advertisements
Peraturan Iklan Perubatan KKM

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »