4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Probiotics

5:37 PM
gambar 4Life Probiotics

1 Kotak x Probiotics (30 Kapsul / Pek Blister)
Harga Bukan Ahli : RM 178.00 ( Harga Pasaran )
Harga Ahli : RM 133.00 (HARGA BORONG ✔ ✔ ✔)

Sertailah 4Life untuk menikmati pelbagai Keistimewaan
- DAFTAR DISINI -
Beli Sekarang
Order via WhatsApp
Beli Sekarang

4Life Probiotics (30 Kapsul)

"Sokongan Probiotik"

4lifegroup.blogspot.com - 4Life Probiotik - Probiotik 4Life mengandungi Formula proprietari lima strain probiotik yang aktif untuk kesihatan dan fungsi pencernaan.

Manfaat Utama :

• Menyokong fungsi pencernaan yang sihat
• Membantu mengekalkan tahap bakteria 'baik' yang sihat dalam usus.
• Campuran proprietari lima jenis probiotik yang aktif untuk menyokong kesihatan gastrousus dan fungsi pencernaan: Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus rhamnosus, Bifidobacterium lactis, Bifidobacterium longum, Streptococcus thermophilus.
• Kapsul sayuran digunakan.
• Sijil Halal diperakui oleh IFANCA.

Apa Yang Membuat Produk Ini Unik?

• Probiotik 4Life mengandungi campuran proprietari lima strain probiotik yang aktif untuk menyediakan pelbagai sokongan probiotik. Probiotik adalah salah satu trilion organisma mikrob hidup yang hadir secara semula jadi dalam badan anda. Juga dikenali sebagai bakteria "mesra" atau "baik".
• Probiotik membantu mengekalkan kesihatan usus dengan menggalakkan fungsi pencernaan dan penyerapan nutrien, serta fungsi usus biasa dan kesihatan. Mereka adalah satu komponen penting dalam sistem pertahanan imun badan.

foto 4Life Probiotics
4Life Probiotics (Bungkusan Lama)

Adakah Anda Tahu?

Usus manusia dewasa mengandungi lebih 100 trilion bakteria daripada 400-500 spesis berbeza. Dalam usus yang sihat, hanya peratusan kecil daripada bakteria yang hadir adalah berbahaya. Pemakanan, gaya hidup, antibiotik, tekanan dan faktor-faktor lain boleh mengimbangi keseimbangan ini dan membawa kepada isu-isu pencernaan dan kesihatan.

Bahan Kandungan / Ingredients:

Bifidobacterium longum, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium lactis, Streptococcus thermophilus, Lactobacillus rhamnosus, microcrystalline cellulose, hydroxypropyl methylcellulose, sodium carboxymethyl cellulose and stearic acid.

Produk Pelengkap :

4Life Tea4Life
4Life TF Tri-Factor Formula

Beli Sekarang

Pembelian Menggunakan Credit Card Klik Gambar Dibawah
Beli Sekarang

Pembelian Melalui WhatsApp Klik Gambar Dibawah
Order via WhatsApp

** Sekiranya anda perlukan penerangan dan nasihat lebih lanjut mengenai produk 4Life, sila hubungi saya sekarang, atau KLIK DISINI

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »