4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Bountiful Harvest Capsule

2:29 PM
gambar 4Life Bountiful Harvest Capsule

1 Botol x 4Life Bountiful Harvest Capsule (180 Kapsul)
Harga Bukan Ahli : RM 184.00 ( Harga Pasaran )
Harga Ahli : RM 138.00 (HARGA BORONG ✔ ✔ ✔)

Sertailah 4Life untuk menikmati pelbagai Keistimewaan
- DAFTAR DISINI -
Beli Sekarang
Order via WhatsApp
Beli Sekarang

4Life Bountiful Harvest Capsule

"Sayur-Sayuran Yang Kaya Dengan Nutrien Daripada Keseluruhan Sumber Tumbuh-Tumbuhan"

4Life Transfer Factor - Harvest Plus merupakan sumber sokongan pemakanan harian. Ia dirumuskan dengan campuran proprietari makanan dalam bentuk semula jadi dan biologi yang kompleks yang menyumbang kepada diet yang sihat dan menyokong kesihatan secara keseluruhan.

Manfaat Utama :

• Hidangan harian sayur-sayuran yang kaya dengan nutrien daripada 17 sumber tumbuh-tumbuhan termasuk alga biru-hijau, spirulina, klorela dan benih chia.
• Padat dengan vitamin, mineral dan fitonutrien.
• Mengandungi unsur-unsur penjana alkali untuk membantu mengimbangkan pH badan.
• Kapsul sayuran digunakan.
• Sijil Halal diperakui oleh IFANCA.

foto 4Life Harvest Plus

Apa Yang Membuat Produk Ini Unik?

• Produk ini dihasilkan daripada 17 jenis bahan-bahan seperti bayam, asparagus, lobak merah, timun, lada loceng, rami, alga hijau biru, spirulina, dan sumber-sumber sepenuh makanan dan tumbuhan yang lain untuk menguatkan badan anda dengan fitonutrien, vitamin, dan mineral dalam biologi mereka bentuk kompleks. Satu campuran pH mengimbangi makanan alkali pembentuk dan bahan-bahan yang membantu mengekalkan keseimbangan pH dalam badan.

Adakah Anda Tahu :

• Phytonutrients adalah semua bahan lain dalam makanan kita yang memberikan manfaat kesihatan, tetapi tidak dianggap penting. Contoh phytonutrients adalah carotenoids seperti zeazanthin atau glucosinolates seperti sulfurophane.

• Disahkan Halal oleh IFANCA

Cara Pemakanan :

Ambil Enam (6) kapsul setiap hari dengan air yang banyak.

Bahan Kandungan / Ingredients:

Fructus Capsicum annuum (Bell Pepper), Folium Spinacia oleracea (Spinach), Folium Petasites vulgaris (Butterbur), Fructus Malpighia glabra (Acerola), Fructus Curcubita pepo (Pumpkin), Radix Daucus carota (Carrot) Root, Fructus Cucumis sativus (Cucumber), Semen Linum usitatissimum (Flax), Semen Oryza sativa (Brown Rice), Semen Salvia hispanica (Chia), Folium Mentha spicata (Spearmint), Folium Mentha x piperita (Peppermint), Caulis Asparagus officinalis (Asparagus), Arthrospira platensis (Spirulina), Chlorella pyrenoidosa (Chlorella), Aphanizomenon flos-aquae (Blue-Green Algae), Fucus vesiculosus (Bladderwrack).

Produk Pelengkap :

4Life Transfer Factor RioVida
4Life Transfer Factor Advanced Formula™

Beli Sekarang

Pembelian Menggunakan Credit Card Klik Gambar Dibawah
Beli Sekarang

Pembelian Melalui WhatsApp Klik Gambar Dibawah
Order via WhatsApp

** Sekiranya anda perlukan penerangan dan nasihat lebih lanjut mengenai produk 4Life, sila hubungi saya sekarang, atau KLIK DISINI

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »