4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Nutrastart

9:50 PM
gambar 4Life NutraStart Chocolate

1 Botol x NutraStart (Coklat) (15 Hidangan)
Harga Bukan Ahli : RM 232.00 ( Harga Pasaran )
Harga Ahli : RM 174.00 (HARGA BORONG ✔ ✔ ✔)

Sertailah 4Life untuk menikmati pelbagai Keistimewaan
- DAFTAR DISINI -
Beli Sekarang
Order via WhatsApp
Beli Sekarang

4Life NutraStart (15 Hidangan)

4lifegroup.blogspot.com - Nutrastart dirumus khas untuk :

"Pelangsingan dan Penurunan Berat Badan"

Tersedia dalam perisa Vanilla dan Chocolate.

Bagi Orang Dewasa Yang Aktif

Semua orang boleh bermanfaat daripada minuman Nutrastart yang mudah disediakan ini, baik ibu yang sibuk, para ahli sukan, mahupun mereka yang tertumpu pada kerjaya mereka. Campurkan sahaja dengan air sejuk atau susu dan minuman segera ini dapat menyegarkan anda ke mana jua anda pergi. Ia boleh menjadi sarapan pagi mudah yang boleh diminum sebelum anda keluar rumah, makan tengahari segera sambil duduk di pejabat anda, ataupun minuman tengahari yang menyegarkan.

Setiap hidangan Nutrastart mengandungi 6 gram serat dan 18 gram protein soya dan protein wei, dengan yang mana, menjadikannya pilihan anda dalam menjaga kesejahteraan menyeluruh.

gambar 4Life NutraStart Vanilla

1 Botol x NutraStart (Vanilla) (15 Hidangan)
Harga Bukan Ahli : RM 232.00 ( Harga Pasaran )
Harga Ahli : RM 174.00 (HARGA BORONG ✔ ✔ ✔)

Sertailah 4Life untuk menikmati pelbagai Keistimewaan
- DAFTAR DISINI -
Beli Sekarang
Order via WhatsApp
Beli Sekarang

Nutrastart ( Setiap Hidangan )

* Mengandungi 100mg Transfer Factor E-XF untuk membantu kesejahteraan.
* Mengandungi 6 gram serat makanan
* Membekalkan 18 gram protien daripada sumber soya dan wei.
* Perisa coklat semulajadi yang lazat
* Diperbuat dengan bahan-bahan Bukan GMO
* Diperakui Halal oleh IFANCA
* Mengandungi 22 jenis bahan utama

1. Tranfer Factor E-XF
2. Protein Soya
3. Protein Wei
4. Serat Soya
5. Natrium
6. Kalsium
7. Magnesium
8. Zink
9. Besi
10. Kuprum
11. Vitamin A
12. Biotin
13. Tiamina ( Vitamin B1 )
14. Riboflavin (Vitamin B2 )
15. Niasin ( Vitamin B3 )
16. Pantotenat (Vitamin B5)
17. Piridoksina (Vitamin B6)
18. Asid Folik (Vitamin B9)
19. Vitamin B12
20. Asid Askorbik (Vitamin C)
21. Kolekalsiferol (Vitamin D3)
22. D-alfa Tokoferil (Vitamin E)

Transfer Factor merupakan molekul-molekul pengutus kecil yang memindah maklumat tindak balas semulajadi daripada satu entiti kepada entiti yang lain. Molekul-molekul Transfer Factor E-XF adalah daripada kolostrum bovin (lembu) dan kuning telur ayam, yang digabungkan untuk penjagaan yang lebih menyeluruh.
Gabungan protein, serat, Transfer Factor E-XF, 12 jenis vitamin dan 6 jenis mineral dalam membantu menjaga kesejahteraan menyeluruh.

foto 4Life Nutrastart

Cara Pengambilan :

Masukkan dua (2) cedok Nutrastart dalam alat penggoncang. Isi alat penggoncang penuh dengan 240ml air, ketatkan penutupnya. Goncang dengan baik sehingga sebati, minum serta merta.

Cara-cara untuk menikmati NutraStart:

1. Ice Blended Nutrastart - Masukkan 2 cedok Nutrastart dan 100ml air dalam alat pengisar ais, tambah jumlah ketulan ais yang diingini. Kisar bahan-bahan secara sekata dan minum dengan segera.
2. NutraStart dengan oat segera- masukkan 2 cedok NutraStart dan 1 sudu besar oat segera dalam alat penggoncang. Tambahkan 240m air sehingga penuh. Goncang sehingga sekata dan minum dengan segera.
3. Agar-agar NutraStart - masukkan NutraStart dalam kuantiti yang diingini ketika menyediakan agar-agar untuk anak-anak anda atau parti.

Servings Per Container : 15 X 64g

Bahan-bahan :

Crystallized D-Fructose, Soy Protein Isolate, Whey Protien Concentrate, Sunflower Oil Creamer, Polydextrose, Xylitol, Cocoa Powder, Maltodextrin, Soy Fibre, Chocolate Flavour, Sodium Carboxymethylcellulose, Tricalcium Phosphate, Magnesium Oxide, Cow Colostrum and Egg Yolk Etract ( Transfer Factor E-XF), Salt, Ascrobic Acid, Vitamin A Acetate, Zinc Acetate, Ferous Citrate, Biotin, Niacinamide, Copper Gluconate, CAlsium Pantothenate, D-alpha Tocopheryl Acetate, Pyridoxine Hydorchloride, Thiamine Monoitrate, Cholecalciferol, Riboflavin, Folic Aced and Vitamin B12.

Contains Milk Egg and Soy.

Contains Permitted food conditioner and flavour.

Beli Sekarang

** Sekiranya anda perlukan penerangan dan nasihat lebih lanjut mengenai produk 4Life, sila hubungi saya sekarang, atau KLIK DISINI

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »