4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Research™ : BBB Accredited

9:25 PM

4Life Research™ : BBB Accredited Business

4Life Research™ : Perniagaan Bertauliah oleh Better Business Bureau (BBB)

4Life Transfer Factor - Salt Lake City, Utah, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Steve Tew mengumumkan bahawa 4Life Research telah menerima akreditasi oleh "Better Business Bureau® (BBB)".

BBB diwujudkan untuk menjadi peneraju dalam memajukan pasaran amanah dengan menetapkan standard untuk amalan perniagaan yang beretika, mengecam tingkah laku pasaran substandard, dan meraikan teladan.

"4Life telah sentiasa menikmati Kedudukan A+ dari BBB," kata Tew, "tetapi hanya baru-baru ini kita memutuskan untuk pergi melalui proses rasmi akreditasi. Sekarang, pengedar 4Life boleh berkongsi perkara ini kepada pelanggan mereka."

Seperti yang dinyatakan di laman web "Better Business Bureau" :

Akreditasi BBB adalah sebuah penghormatan dan tidak semua syarikat layak untuk menerimanya. Perniagaan yang memenuhi standard kami yang tinggi adalah dijemput untuk menyertai BBB. Perniagaan memenuhi standard BBB dibentangkan kepada Lembaga Pengarah tempatan (atau wakil) untuk semakan dan penerimaan sebagai Perniagaan Bertauliah BBB.

Klik di sini untuk melihat Penilaian Perniagaan 4Life oleh BBB.

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas melalui sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »