5 Cara Melayakkan Diri ke Percutian 4Life Great Escape
Bagaimana Mendapatkan 4Life Great Escape
4Life Transfer Factor Malaysia - Percutian 4Life Great Escape+ adalah percutian hebat 5 bintang tajaan 4Life yang diidam-idamkan oleh setiap pengedar 4Life. Percutian tersebut boleh dimenangi dengan mencapai pangkat baru, pengekalan pangkat dan juga melalui Power Pool. Berikut adalah cara bagaimana melayakkan diri untuk memenangi percutian hebat 4Life Great Escape ini.
4Life Great Escape+ - Soalan dan Jawapan (1)
4Life Great Escape - Soalan dan Jawapan
1. Bagaimana saya boleh memperolehi percutian 4Life® Great Escape?
Terdapat lima (5) cara untuk melayakkan diri untuk percutian hebat ini.
- Pertama, layak sebagai Presidential Diamond untuk kali pertama (Kekalkan pangkat PD tiga kali dalam tempoh enam bulan).
- Kedua, layak sebagai International Diamond untuk kali pertama (Kekalkan pangkat ID dua kali dalam tempoh enam bulan).
- Ketiga, layak sebagai International Diamond pada bulan yang sama yang anda mencapai 100,000 GLP
jumlah organisasi untuk kali pertama.
- Keempat, layak sebagai International Diamond pada bulan yang sama yang anda mencapai 150,000-200,000 GLP jumlah organisasi untuk kali pertama dan mempunyai tiga kaki berasingan dengan sekurang-kurangnya 15,000 LP setiap kaki .
- Kelima, layak sebagai International Diamond pada bulan yang sama yang anda mencapai 200,000-250,000 GLP jumlah organisasi untuk kali pertama dan mempunyai tiga kaki berasingan dengan sekurang-kurangnya 30,000 LP setiap kaki .
Untuk penerangan lebih lengkap mengenai keperluan pangkat, sila rujuk kepada Pelan Ganjaran Hayat 4Life ™.
2. Bagaimana saya boleh memasuki undian Power Pool ?
Untuk melayakkan diri memasuki undian Power Pool , anda mesti menjadi pengedar 4Life yang aktif.
3. Bagaimana untuk saya mengetahui bahawa saya memenangi percutian Great Escape?
Untuk percutian di Amerika Syarikat, anda akan dimaklumkan oleh seorang wakil daripada jabatan Events 4Life. Jika anda tinggal di luar Amerika Syarikat, seorang wakil dari negara anda akan menghubungi anda. Pemberitahuan awal akan dilakukan melalui e-mel. Atas sebab ini, adalah penting untuk mempunyai alamat e-mel yang sah dalam akaun 4Life . Kemudian, seorang wakil akan menghubungi anda melalui telefon dan anda juga akan menerima poskad.
4. Bagaimana untuk saya tebus percutian ini?
Apabila anda diberitahu bahawa anda telah memenuhi syarat-syarat perjalanan, wakil 4Life akan memberikan butiran untuk mendaftar dalam talian.
5. Berapa lama saya perlu menebus perjalanan saya?
Kami menggalakkan anda untuk menebus perjalanan anda pada peluang terawal . Perjalanan berlaku dua kali setahun untuk pengedar di Amerika Syarikat, Eurasia , Asia Tenggara, dan Amerika Selatan.
6. Bolehkah saya menunggu untuk menebus perjalanan saya pada masa akan datang ?
Jika hal keadaan khas timbul, Acara jabatan 4Life akan menangani setiap perkara secara kes demi kes .
7. Bagaimana saya boleh mendaftar untuk perjalanan ?
Maklumat pendaftaran akan dikumpul melalui laman web yang selamat , dalam talian.
4Life Great Escape+ - Soalan dan Jawapan (2)
8. Bolehkah saya membatalkan perjalanan jika rancangan saya berubah?
Jika perbelanjaan belum lagi ditanggung, 4Life akan bekerjasama dengan anda untuk membatalkan rancangan perjalanan anda.
9. Bolehkah saya memindahkan perjalanan saya kepada orang lain?
Perjalanan insentif 4Life tidak boleh dipindah milik .
10. Bolehkah saya menebus perjalanan saya dengan wang tunai ?
Perjalanan insentif 4Life adalah cara yang berharga di mana kita mengiktiraf pencapaian pengedar dan tidak boleh ditukar dengan wang tunai.
11. Bagaimana lama tidak tetamu saya perlu ?
Aktiviti tentang perjalanan yang menjurus ke arah orang dewasa, tetapi tidak ada had umur yang ditetapkan untuk tetamu anda.
12. Bolehkah saya membawa ahli keluarga tambahan?
Harga untuk ahli keluarga tambahan disediakan atas permintaan.
13. Adakah 4Life menyediakan semua pengangkutan?
4Life menyediakan semua pengangkutan yang diperlukan , khususnya kepada peristiwa-peristiwa dan ke dan dari lapangan terbang.
14. Apakah yang akan berlaku jika saya terlepas penerbangan saya?
Terdapat satu hubungan luar waktu penerbangan boleh didapati melalui Mesyuarat Morris dan Insentif .
15. 4Life akan membantu saya mendapatkan visa saya? Jika ya, mereka akan membantu untuk membayar untuk itu?
Keperluan visa dan yuran berbeza dari negara ke negara. 4Life akan membantu anda dengan itu perlu
surat untuk membantu menampung permohonan visa anda. Hubungi Events jabatan 4Life untuk maklumat lanjut sebaik sahaja anda mendaftar untuk perjalanan.
16. Apa makan termasuk ?
Biasanya, tidak setiap hidangan dilindungi dalam perjalanan Escape Besar , tetapi ini berbeza-beza bagi setiap program perjalanan dan untuk setiap negara. Kami menggalakkan anda untuk membawa wang untuk menampung potensi makan dan perbelanjaan perjalanan.
17. Siapakah yang boleh saya hubungi mengenai tambahan?
E-mel soalan tambahan untuk greatescape@4life.com .
Learn How to Qualify For One of 4Life’s Great Escape!
Great Escape Questions & Answers
1. How can I earn a 4Life® Great Escape trip?
There are five ways to qualify for a trip.
- First, qualify as a first-time Presidential Diamond three times in a six-month period.
- Second, qualify as a first-time International Diamond two times in a six-month period.
- Third, qualify as an International Diamond during the same month that you achieve 100,000 GLP
organizational volume for the first time.
- Fourth, qualify as an International Diamond in the same month that you achieve 150,000–200,000 GLP organizational volume for the first time and have three separate legs with a minimum of 15,000 LP each.
- Fifth, qualify as an International Diamond in the same month that you achieve 200,000–250,000 GLP organizational volume for the first time and have three separate legs with a minimum of 30,000 LP each.
For more specifications on rank requirements, please refer to the Life Rewards Plan™.
2. How do I enter the Power Pool drawing?
To be eligible for the Power Pool drawing, you must be an active 4Life distributor.
3. How do I know if I have earned a Great Escape trip?
For U.S. trips, you will be notified by a representative from the 4Life Events department. If you live outside the United States, a representative from your country will contact you. The initial notification will be done via email. For this reason, it is important to have a valid email address on file with 4Life. Then, a representative will contact you by phone and you will also receive a postcard.
4. How do I redeem my trip?
When you are notified that you have met the trip requirements, a 4Life representative will give you the details to register online.
5. How long do I have to redeem my trip?
We encourage you to redeem your trip at the earliest opportunity. Trips take place twice a year for distributors in the United States, Eurasia, Southeast Asia, and South America.
6. Can I wait to redeem my trip at a later date?
If special circumstances arise, the 4Life Events department will address each matter on a case-by-case basis.
7. How do I register for the trip?
Registration information is gathered through a secure, online website.
8. Can I cancel my trip if my plans change?
If expenses haven’t yet been incurred, 4Life will work with you to cancel your trip plans.
9. Can I transfer my trip to someone else?
4Life incentive trips are non-transferrable.
10. Can I redeem my trip for cash?
4Life incentive trips are a valuable way in which we recognize distributor achievements and are not redeemable for cash.
11. How old does my guest have to be?
The activities on the trips are geared toward adults, but there is no set age limit for your guest.
12. Can I bring additional family members?
Pricing for additional family members is available upon request.
13. Does 4Life provide all transportation?
4Life provides all necessary transportation, specifically to the events and to and from the airport.
14. What happens if I miss my flight?
There is an on-call flight contact available through Morris Meetings and Incentives.
15. Will 4Life help me get my visa? If so, will they help to pay for it?
Visa requirements and fees vary from country to country. 4Life will assist you with the necessary
letters to help accommodate your visa application. Contact the 4Life Events department for more information as soon as you register for the trip.
16. What meals are included?
Typically, not every meal is covered on a Great Escape trip, but this varies for each trip program and for each country. We encourage you to bring money to cover potential meal and travel expenses.
17. Whom do I contact with additional questions?
Email additional questions to greatescape@4life.com.
EmoticonEmoticon