4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Break and Maintain Rank Challenge 2015 4Life Malaysia

9:54 PM
foto Break and Maintain Rank Challenge 2015 4Life Malaysia
Cabaran Capai dan Kekalkan Pangkat Baru 4Life Malaysia

Cabaran Capai dan Kekalkan Pangkat Baru 4Life Malaysia 2015

4Life Transfer Factor Malaysia - Berikut ditawarkan insentif menarik sepanjang bulan Jun dan Julai 2015 untuk membuat anda tetap bermotivasi. Jadi kepada semua Leader, Qualified Diamond dan Presidential Diamond 4Life, anda dicabar untuk mencapai pangkat baru atau kekalkan pangkat tertinggi anda pada bulan Jun dan Julai untuk memenangi hadiah wang tunai!

Tempoh kelayakan adalah dari 1 Jun hingga 31 Julai 2015.

Terma & Syarat
1) Program ini terbuka kepada semua Pengedar 4Life yang bermastautin di Malaysia.
2) Hanya para pengedar yang berada dalam status baik dengan 4Life layak menyertai program ini.
3) Setiap pengedar layak untuk mendapat hanya SATU (1) kategori hadiah setiap bulan.
4) Hadiah-hadiah dianugerahkan mengikut pangkat baru tertinggi yang dicapai atau dikekalkan untuk tempoh bonus Jun dan Julai 2015.
5) Semua hadiah tunai akan didebitkan secara automatik ke dalam Account Receivable (AR) Pengedar dan para pelayak akan dimaklumkan.
6) 4Life berhak untuk menukar, mengubah, meminda, mengolah atau menamatkan mana-mana Terma dan Syarat di atas tanpa sebarang notis.

Break and Maintain Rank Challenge 2015 4Life Malaysia

Calling all 4Life Leaders, Qualified Diamonds and Presidential Diamonds! 4Life challenge you to break to a new rank or maintain your highest achieved rank this June and July to win cash!

**Untuk maklumat lanjut dan paparan lebih jelas, sila klik pautan dibawah :
Break and Maintain Rank Challenge 2015 4Life Malaysia

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »