4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Kenyataan Akhbar : Keahlian Majlis Botani Amerika

2:49 PM
foto Kenyataan Akhbar : Keahlian Majlis Botani Amerika
Kenyataan Akhbar : Keahlian Majlis Botani Amerika

Kenyataan Akhbar : Keahlian Majlis Botani Amerika

4Life Transfer Factor Malaysia - Salt Lake City, Utah (12 Feb 2016), eksekutif 4Life mengumumkan keahlian syarikat itu di Majlis Botani Amerika (ABC).

ABC wujud untuk menggalakkan tanggungjawab penggunaan herba. Sebagai sebuah organisasi penyelidikan dan pendidikan yang bebas, bukan keuntungan, ABC berdedikasi untuk menyediakan maklumat yang tepat dan boleh dipercayai mengenai suplemen herba kepada pengguna, pengamal penjagaan kesihatan, penyelidik, pendidik, dan media.



Pengarah Eksekutif Majlis Botani Amerika Mark Blumenthal mengasaskan organisasi pada tahun 1988. Beliau adalah Editor-in-Chief of HerbalGram, seorang peer-ulasan jurnal suku tahunan yang memenangi anugerah. Selama enam tahun beliau adalah seorang profesor adjung of Medicinal Chemistry di University of Texas di Austin.

Ketua Pegawai Saintifik David Vollmer, PhD: "Pasukan di ABC komited untuk maklumat herba berdasarkan pemahaman saintifik. Atas sebab ini, saya percaya keahlian kami adalah amat sesuai. Ia menyediakan pengedar dengan satu lagi contoh komitmen kami kepada siasatan saintifik, asas pengetahuan yang semakin berkembang, dan jenis penyelidikan yang terus menyokong pembangunan produk. "

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas melalui sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Press Release: American Botanical Council Membership

In February 12, 2016; 4Life executives have announced the company's membership in the American Botanical Council

(ABC).

**Untuk maklumat lanjut dan paparan lebih jelas, sila klik pautan dibawah :
1) Kenyataan Akhbar : Keahlian Majlis Botani Amerika

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »