4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Produk 4Life Transfer Factor ® disenarai dalam PDR 2014

5:14 PM

PDR 2014

Produk 4Life Transfer Factor di PDR 2014

4Life Transfer Factor - Salt Lake City, Utah (8 Januari 2014) Pada tahun kesepuluh, produk Transfer Factor 4Life disenaraikan dalam Buku Rujukan Para Doktor (PDR).

PDR Edisi 2014 menyediakan maklumat mendalam mengenai produk 4Life Transfer Factor ® dan 4Life ® Transfer Factor Plus ® Tri-Factor Formula ®. Di samping itu, penerbitan ini menawarkan penerangan teknikal barisan produk dan sinopsis daripada beberapa kajian saintifik. Edisi tahun ini juga termasuk fotografi reka bentuk botol baru syarikat.

"Kami amat teruja untuk menjadi sebahagian daripada penerbitan yang berprestij ini," kata Pengarah Pembangunan Produk Chad Renshaw. "PDR adalah antara sumber yang paling berasas dalam komuniti perubatan dan diedarkan kepada 500,000 profesional kesihatan di seluruh Amerika Syarikat. Mempunyai produk 4Life termasuk menyediakan pengedar dengan kredibiliti yang tiada tandingan ketika membentangkan produk kami kepada pelanggan. "


4Life Transfer Factor® Products in 2014 PDR
Dengan sembilan paten di seluruh dunia dan puluhan lagi belum selesai, sebuah Penyelidikan dan Pembangunan pasukan di-rumah, dan input saintifik dari Lembaga Penasihat Sains Kesihatan (HSAB), komitmen 4Life untuk sains transfer factor adalah tiada tandingan.

Pengarah Kesihatan Sistem Maklumat Brent Vaughan, PhD: "Ini penyenaraian profesional adalah aset yang tidak ternilai untuk pengedar 4Life. PDR menguatkan lagi kredibiliti saintifik kami dan memberi kuasa kepada pengedar dengan satu lagi alat untuk berkongsi produk 4Life. "

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas melalui sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »