4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2016

12:21 PM
foto Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2016
Produk 4Life Transfer Factor® Disenaraikan dalam PDR 2016

Produk 4Life Transfer Factor di PDR 2016

4Life Transfer Factor Malaysia - Salt Lake City, Utah (17 Mac 2016) Untuk tahun yang kedua belas (12), Produk 4Life Transfer Factor disenaraikan dalam Physicians’ Desk Reference® (PDR). Alat rujukan ini termasuk satu set perkhidmatan yang menyediakan penjagaan kesihatan profesional dengan akses berbilang saluran untuk maklumat berkaitan kesihatan termasuk perkhidmatan secara komunikasi digital, PDR.net® dan mobilePDR®.

Ketua Pegawai Saintifik David Vollmer: "Ia adalah sangat indah untuk sekali lagi dimasukkan dalam buku rujukan panduan ini, yang telah menjadi sumber yang dipercayai oleh generasi penyedia penjagaan kesihatan. PDR sentiasa menyampaikan maklumat kesihatan yang inovatif."

Edisi 2016 menyediakan maklumat produk yang mendalam tentang 4Life Transfer Factor® Tri-Factor® Formula dan menawarkan penerangan teknikal barisan produk formula Tri-Factor.

"The PDR terus menjadi sumber saintifik untuk mempelajari dan memahami produk 4Life Transfer Factor. Kami amat gembira untuk sekali lagi dimasukkan ke dalam sumber eksklusif yang berprestij ini, "kata Naib Presiden Pemasaran dan Pembangunan Produk Chad Renshaw. "PDR adalah antara alat yang paling diiktiraf dalam komuniti perubatan. Kemasukan produk 4Life dalam PDR ini menyediakan pengedar dengan kredibiliti yang tiada tandingan ketika menyampaikan produk kepada pelanggan."

4Life memperkukuhkan komitmen untuk memindahkan sains faktor dengan empat paten Amerika Syarikat dan 32 paten antarabangsa, Penyelidikan dan Pembangunan pasukan di-rumah, dan sumbangan saintifik Lembaga Penasihat Sains Kesihatan.

4Life mempunyai pejabat-pejabat di lima benua untuk menyampaikan suatu rangkaian global pengedar bebas melalui sains, kejayaan, dan perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »