4Life Transfer Factor Malaysia - The Immune System Company | Selamat Datang Ke Laman Blog 4Life Group. Dapatkan Segala Info Lengkap Tentang 4Life Transfer Factor Disini | PROMOSI HEBAT!!! Semua Pembelian Di 4Life Group Dijual Pada HARGA AHLI / HARGA BORONG. Cepat, Rebutlah Peluang Ini. BELI SEKARANG!!! | Klik Disini. Terima Kasih!

4Life Memperoleh Pendaftaran Amalan Pengilangan Baik NSF International

1:45 PM
foto 4Life Memperoleh Pendaftaran Amalan Pengilangan Baik NSF International

4Life Memperoleh Pendaftaran Amalan Pengilangan Baik NSF International

Berita Baik! 4Life memperolehi Pendaftaran Amalan Perkilangan Antarabangsa NSF. Ini bermaksud kemudahan perkilangan 4Life mempunyai kaedah, peralatan dan pengawalan yang baik untuk menghasilkan produk makanan tambahan yang berkualiti tertinggi.

Eksekutif 4Life Research mengumumkan kemudahan pembuatan syarikat telah menerima Pendaftaran Amalan Pengilangan Baik NSF International (GMP).

Pendapatan Pendaftaran GMP dari NSF International mengesahkan bahawa kemudahan 4Life mempunyai kaedah, peralatan, dan kawalan yang sesuai untuk menghasilkan produk makanan tambahan. GMP NSF telah dibangunkan mengikut Peraturan Pentadbiran Makanan dan Dadah AS (FDA) 21 CFR bahagian 111 tentang pembuatan, pembungkusan dan pengedaran makanan tambahan. Menggunakan garis panduan GMP GMP, syarikat membangun dan mengekalkan kawalan yang betul dalam proses pembuatan mereka supaya produk diproses, dibuat, dan dilabelkan secara konsisten dan memenuhi piawaian kualiti.

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Steve Tew: "Pendaftaran GMP NSP kemudahan pembuatan 4Life kini menyediakan pengedar dengan pengiktirafan pihak ketiga, komitmen kami terhadap produk berkualiti tinggi dan kepuasan pelanggan terbaik."

Melalui Program Pendaftaran GMP NSF, pembuatan 4Life kemudahan kini didaftarkan secara bebas sebagai memenuhi keperluan GMP.

Pengasas dan Pengerusi Lembaga Pengarah David Lisonbee: "Pendaftaran GMP Antarabangsa GMP kami mengungkapkan komitmen jangka panjang 4Life kepada kualiti dalam setiap langkah proses pembuatan."
Kemudahan pembuatan 4Life memberikan kawalan permulaan syarikat untuk mengikat, mengadun, mengemas dan membungkus produk Faktor Pemindahan 4Life utama.

Pengurus Besar Suplemen Pemakanan, Pemakanan Sukan dan Kualiti Minuman di NSF International Dr. Cheryl Luther: "NSF International mengalu-alukan kemudahan pembuatan 4Life sebagai kemudahan berdaftar GMP. NSF International adalah program GMP yang paling ketat yang ada."

4Life mempunyai pejabat di 24 pasar untuk menyediakan rangkaian pengedar bebas dan pelanggan global.

Untuk maklumat lanjut:
Calvin Jolley
Naib Presiden, Komunikasi
4Life Research USA, LLC
CalvinJolley@4life.com

Fajridil Adha (No ID 4Life : 7718022) | Merupakan Agen, Pengedar, Distributor 4Life Research - 4Life Transfer Factor bertaraf International Diamond. Call/WhatsApp/SMS : +6012 7241824 untuk sebarang pertanyaan.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »